Krize se nedotkla BMW M
Zatímco všem automobilkám na světě se propadají prodeje, odchází se ze závodních šampionátů a ruší se sportovní modely, divizi M automobilky BMW naopak prodeje rostou, a to tak, že výrazně!
Skutečnost, že značce BMW klesly prodeje od ledna do listopadu letošního roku oproti stejnému období předchozího roku skoro o 29 % a celé skupině BMW téměř o 31 %, se vůbec netýká modelů nesoucích na karoserii logo M, tyto verze jsou naopak na výrazném vzestupu. Za letošní rok došlo k nárůstu o více než 50 %! Zatímco vloni se celosvětově prodalo 14 092 emek, letos to je 22 340 kusů. Prezident BMW M Ludwig Willisch to pochopitelně přikládá atraktivitě a fascinaci, jakou BMW M u zákazníků vyvolává. Něco na tom asi bude, tak velký nárůst zájmu ale spíš naznačuje, že se ke koupi svého vysněného auta rozhodli ti, které krize ještě naplno nezasáhla, ale nevědí, co bude v příštích letech. Nesmíme zapomínat ani na to, že i AMG od Mercedesu se rozhodlo vyjít krizi sebevědomě naproti.