Ferrari 458 Italia
Prostornost na sedalech je celkem slušná a posez za volantem je jako v pravém supersportu, budete sedět takřka úplně na zemi. O pohon tohoto modelu se stará osmiválec o zdvihovém objemu 4499cc, který dává nejvyšší výkon 565 koní při 9000 ot/min a kroutící moment 540 Nm při 6000 ot/min. Je až neuvěřitelné, s jakou radostí tento motor letí do otáček a jaký má zvukový projev. Z toho nám vždy naskočila husí kůže, určitě vzbudíte všude dostatek pozornosti. Zrychlení z 0-100 km/h zvládnete zhruba za 3.3s a maximální rychlost tohoto modelu činí 323 km/h. Motor nemá s automobilem vůbec žádnou práci, zatahuje na každý převodový stupeň a jedná se o jeden z nejlepších atmosferických motorů, jaký jsme v poslední době viděli. Poháněna je samozřejmě pouze zadní náprava, a to prostřednictvím sedmistupňové dvouspojkové automatické převodovky Getrag. Převodovka je výborná a byli jsme s ní po všech stránkách spokojeni. Díky použití značného množství hliníku se povedlo udržet hmotnost tohoto vozu na velmi příjemných 1485kg, jeho kompletní rozměry jsou 4527/1937/1213mm. Jízdní vlastnosti jsou naprosto dokonalé, není zde místo pro žádné pochybnosti a budete si užívat například skvělou stabilitu, špičkovou přilnavost a radost, s jakou se Ferrari vrhá do zatáček. Řízení je vcelku komunikativní a díky němu budete neustále ve spojení se silnicí.
Ferrari 458 Italia je určitě nejlepší Ferrari poslední doby. Povedlo se jak po designové, tak po technické stránce a jeho největší ozdobou je točivý, osmiválcový motor. Ten je opravdu velmi výkonný a vozu poskytuje špičkovou dynamiku. Jízdní vlastnosti jsou, stejně jako motor, nekompromisní.