Nissan 370Z
Po kompletním přepracování (prvním od uvdeení na trh v roce 2003) se nový model 370Z nyní vyznačuje zkráceným rovozorem, karosérií s větší mírou využití lehkých materiálů, novým motorem s vyšším výkonem a novou sedmistupňovou automatickou převodovkou s řazením pádly. Dále je vybaven systémem automatické úpravy otáček při podřazování u ručního řazení - vůbec prvním na světě.
Model 370Z je poháněn šestiválcem 3,7 l s technologií VVEL (Variable Valve Event and Lift – systém ventilového rozvodu s proměnným zdvihem a časováním).
Kromě vyššího zdvihového objemu se nový motor vyznačuje lepším rozložením síly až k horní hranici 7500 ot./min., lepším výkonem v nižším pásmu otáček a vyšším točivým momentem v horním pásmu, což má přinést zcela nové zážitky z jízdy.
Ve srovnání s předchozí konstrukcí je přibližně 35 procent součástí motoru nových. Hodnoty výkonu, točivého momentu, spotřeby i emisí nejsou dosud pro Evorpu definitivně určeny.
K novému motoru je možné si vybrat ze dvou nových, technicky vyspělých převodovek. Šestirychlostní manuální převodovka s krátkým odstupňováním je, jako první na světě, vybavena systémem „SynchroRev Match“, který automaticky ladí otáčky při podřazování.
Design exteriéru obsahuje záměrné odkazy na styl modelu 240 – uhlazený aerodynamický tvar a pocit „dynamického pohybu“ díky výrazně vysazené střeše a opticky nízko položenému těžišti.
Kompaktnější vnější rozměry a širší využití lehkých materiálů pomohly snížit hmotnost, ale konstrukce karosérie se celkově zpevnila a získala i vyšší tuhost. Pozornost věnovaná detailu a funkčnosti je evidentní v designu celého exteriéru.
Proti předchozí geernaci je vylepšeno i vnitřní uspořádání, zavazadlový prostor je větší a lépe přístupný.
zdroj:novinky
Komentáře
Přehled komentářů
Pánové, vaše stránka je téměř perfektní.Jsou zde luxusní auta, nad kterými můžeme pouze bláhově snít, ale i auta, které si můžeme jít iihned koupit do obchodu.Hodně štěstí v dalším vývoji webu
cool
(Pjotr, 10. 1. 2009 16:35)